خرید کتاب مقالات شمس تبریزی

درود به همه علاقه‌مندان به شمس تبریزی و مولانا. تصحیح جدید مقالات شمس تبریزی چاپ شده‌است. برای مطالعه مقاله‌ای در مورد این تصحیح اینجا را کلیک کنید.برای تهیه کتاب مقالات شمس تبریزی با تصحیح جدید از روش‌های زیر می‌توانید اقدام فرمایید. (بر روی متن‌هایی که رنگ آبی دارند کلیک کنید)

برای خرید کتاب تصحیح جدید مقالات شمس تبریزی در تهران با شماره ۵۳۶۷ ۲۰۴ ۰۹۳۰ و شهرهای دیگر با شماره

۱۶۸۱ ۲۱۲ ۰۹۰۲ تلگرام، واتس آپ، پیامک یا تماس بگیرید.

دوستانی که در شهر تهران قرار دارند با آیدی های زیر در تلگرام تماس بگیرند:

تلگرام تهران

Maqalat_ShamsTabrizi@      فروش تهران

دوستانی که در دیگر شهرهای ایران قرار دارند با آیدی زیر در تلگرام تماس بگیرند:

تلگرام:

MaqalatShams@        فروش دیگر شهرها

دوستانی که در خارج از ایران قرار دارند از لینک زیر می‌توانند این کتاب را خریداری کنند. ذکر چند نکته در این رابطه لازم است:

۱-  چاپ داخل و خارج از لحاظ محتوا و صفحه‌بندی دقیقاً با هم یکسان هستند با این تفاوت که چاپ خارج به دلیل محدودیت تعداد صفحات چاپی، کتاب دو جلدی شده‌است و البته چاپ خارج از لحاظ کیفیت رنگ و کاغذ بسیار بالاتر است.

۲- جلد اول ۶۸۲ صفحه شامل مقدمه کتاب و متن کامل مقالات است و جلد دوم ۱۹۴ صفحه حاوی بخش ۳۶۵ روز با شمس تبریزی و فهرست کتاب و عکس نسخه‌ها است.

۳- در سایت فوق، تصویر پشت جلد کتاب نمایش داده می‌شود زیرا سایت مربوطه بر اساس زبان انگلیسی که از چپ به راست نوشته می‌شود تنظیم شده‌است.

۴- برای خرید از این سایت نیازی به ساخت اکانت ندارید و با داشتن کارت‌های اعتباری خارجی به راحتی می‌توانید خریداری کنید. سایت فوق یکی از بهترین و امن‌ترین سایت‌ها برای خرید تخصصی کتاب است.

۵- دوستانی که از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا و شرق دور خریداری کرده‌اند اعلام کردند که کتاب ده‌روزه به دستشان رسیده‌است.

۶- در پایین صفحات مربوط به خرید کتاب، لطفاً نظر خود را اعلام کنید.

در ادامه چند تصویر از چاپ مربوطه ارائه می‌شود.

لینک خرید جلد اول:  (برای خرید جلد اول اینجا را کلیک کنید)

https://www.lulu.com/en/en/shop/majid-jamalpour-niksirat-and-ehsan-ashrafi-khouzani-and-ehsan-ashrafi-khouzani-and-kourosh-beigpour/maqalat-shams-tabrizi-vol-1/paperback/product-p825v6.html?page=1&pageSize=4

لینک خرید جلد دوم: (برای خرید جلد دوم اینجا را کلیک کنید)

https://www.lulu.com/en/en/shop/majid-jamalpour-niksirat-and-ehsan-ashrafi-khouzani-and-ehsan-ashrafi-khouzani-and-kourosh-beigpour/maqalat-shams-tabrizi-vol-2/paperback/product-dqk4q9.html?page=1&pageSize=4

***********

واتس آپ فروش تهران     ۵۳۶۷ ۲۰۴ ۰۹۳۰

——————–

واتس آپ فروش دیگر شهرها      ۱۶۸۱ ۲۱۲ ۰۹۰۲

 

اطلاعات کتاب را از طریق کانال زیر نیز می توانید به دست آورید:  کانال تلگرام

مشخصات کتاب: قطع: وزیری. تعداد صفحات: ۸۷۲ صفحه. کاغذ کِرِم اعلا، جلد سخت. به همراه تصاویری از نسخه‌های دستنویس مقالات شمس. ۵۵ صفحه مقدمه که شامل عنوان‌های زیر هستند: پیش‌مقدمه، شمس‌شناسی بدون مقالات شمس، تحليل روانشناختی شمس تبریزی، شمس از زبان شمس، کودکی شمس، شمس قبل از دیدار با مولانا، رابطۀ شمس و مولانا، زمان اولين دیدار شمس و مولانا و محل اقامت شمس بعد از خروج از قونيه، رابطۀ شمس با کيميا، خروج شمس از قونيه و سرنوشت او، نظر شمس در مورد مصرف شراب و مواد مخدر و شاهدبازی، نظر شمس در مورد زنان و کودکان، نظر شمس در مورد بزرگان پیش از خود و هم‌عصر خود، حضور شمس در آثار مولانا، تاریخچۀ تصحيح آثار شمس و مولانا، آغاز راه، بررسی نسخه‌های قدیمی مقالات شمس، روش ما در تصحيح متن مقالات، مقایسۀ تصحيح ما با تصحيح استاد موحد، راز آشفتگی مقالات شمس چيست؟ چرا مولانا آن را مرتب نکرد؟، شيوۀ مطالعۀ کتاب، توضيحی در مورد عنوان‌های بخش‌های مقالات شمس، توضيحی در مورد اسامی افراد در مقالات شمس، متن‌های عربی، مبحث آماری مقالات شمس، تشکر و قدردانی، رسانه‌های مجازی گروه شمس و مولانا.

انتهای کتاب نیز بخشی تحت عنوان ۳۶۵ روز با شمس تبریزی هست که همین تعداد جملات منتخب از متن مقالات را برای علاقه‌مندان آورده‌است. سپس انتهای کتاب شامل فهرست‌های زیر است: فهرست عنوان مقالات شمس تبریزی، فهرست کلمات مقالات شمس تبریزی، فهرست نام‌های مقالات شمس تبریزی، فهرست شعرای مقالات شمس تبریزی، فهرست آیات مقالات شمس تبریزی. تصاویر نسخه‌ها.

خرید کتاب مقالات شمس تبریزی

مقالات شمس تبریزی

مقالات شمس تبریزی pdf

تصاویر مربوط به چاپ دوجلدی خارج از کشور:

buying discourse of Shams Tabrizi

buying discourse of Shams Tabrizi

buying discourse of Shams Tabrizi

buying discourse of Shams Tabrizi

buying discourse of Shams Tabrizi

buying discourse of Shams Tabrizi

buying discourse of Shams Tabrizi

buying discourse of Shams Tabrizi

 

11 پاسخ
  1. جواد رویانی
    جواد رویانی گفته:

    با درود و ارج!
    لینک های خرید کتاب فعال نیست. گویا کتاب در کتابفروشی ها هم نیست! چگونه می شود خرید کرد و این که قیمت کتاب را نیز بفرمایید. سپاسگزارم

    پاسخ
  2. فتانه نویدگویی
    فتانه نویدگویی گفته:

    من در حال حاضر خارج از ایران هستم چگونه می توانم کتاب را خریداری کنم؟

    پاسخ
    • احسان اشرفی
      احسان اشرفی گفته:

      درود به شما. اگر خدا بخواهد به زودی لینک خرید کتاب از طریق آمازون را در همین صفحه قرار خواهیم داد. موفق باشید.

      پاسخ
  3. ابوذر قزلباش
    ابوذر قزلباش گفته:

    با سلام و خدا قوت
    تلاش شما برای مهیای این اثر واقعا قابل ستایش است.کاری بزرگ هم در ظاهر و هم در باطن برای این کتاب انجام شده است.امید است که این راه فرهنگی را ادامه دهید و اگر کتابی چون غزلیات شمس را که تنها کتاب بزرگ ادبیات ایران است که تاکنون تصحیح خوبی از ان ارائه نشده است را تصحیح بفرمایید تا خدمتی بزرگتر به فرهنگ و ادبیات این مرز و بوم کرده باشید.سپاس فراوان

    پاسخ
  4. حمیدرضاغفوری
    حمیدرضاغفوری گفته:

    با سلام و سپاس از زحمات تان .بنده غفوری هستم از سمنان اسباب زحمت میشوم با توجه به نیاز حقیر به این اثر گرانبها و نظر به عدم دسترسی بنده به تلگرام و واتساپ(البته متاسفانه) استدعا دارم بنده را به شکلی در تهیه کتاب فوق الذکر مساعدت بفرمائید.بسیار بسیار ممنون میشوم.
    بابا تشکر غفوری.

    پاسخ
    • مجید نیک سیرت
      مجید نیک سیرت گفته:

      درود بر شما
      در متن معرفی کتاب که بالاتر آمده دو شماره همراه قید شده که با تماس یا حتی ارسال پیامک (sms) هم قادر به خرید خواهید بود
      مجدد شماره‌ها را در زیر ثبت می‌کنم
      تشکر از شما

      فروش تهران: ۵۳۶۷ ۲۰۴ ۰۹۳۰
      فروش دیگر شهرها: ۱۶۸۱ ۲۱۲ ۰۹۰۲

      پاسخ
    • احسان اشرفی
      احسان اشرفی گفته:

      درود به شما. به صورت ناشر مولف چاپ شده است و فعلا در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ به قیمت پانصد هزار تومان می باشد. برای تهیه کتاب فقط باید به مولفین پیام دهید.

      پاسخ

تعقیب

  1. […] برای خرید تصحیح جدید مقالات شمس تبریزی اینجا را کلیک کنید. […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *