مقدمه ای بر فیه ما فیه مولانا

درود به همه همراهان

کتاب فیه ما فیه که در این سایت برای شما قرار داده شده بر اساس نسخۀ موجود در موزۀ قونیه است که توسط دکتر ناجی باکرجی، مدیر موزۀ مولانا در قونیه به گروه شمس و مولانا هدیه داده شده و با تلاش چندین ساله این کتاب تصحیح و فصل‌بندی شده و برای مطالعه به صورت آزاد در اختیار همه خوانندگان علاقه‌مند قرار داده شده است. با سپاس از دوست عزیز آقای مجید جمال‌پور که عمدۀ انجام این مهم بر عهدۀ ایشان بوده است.

با سپاس از همراهی شما.

3 پاسخ
  1. محمد بینش
    محمد بینش گفته:

    با سپاس فراوان از زحمات بی دریغ شما .لازم به یاد آوری می بینم که تا کنون سنت پژوهش بر این بوده که نام مصحح باید در انتهای مقدمه بیاید تا شخصیت حقیقی و حقوقی اثر معلوم باشد. شما به همین بسنده کرده اید که یکی از همکاران سایت شمس و مولانا . لطف فرموده نام همکار را بیاورید

    پاسخ
    • احسان اشرفی
      احسان اشرفی گفته:

      درود به شما جناب بینش عزیز و گرامی. این شیوۀ عدم اشاره به نامی خاص، نه از روی فروتنی، بلکه اشاره به این نکته است که ۱- اگر خواست خداوند و عنایت شمس و مولانا نباشد هیچ فرد خاصی به تنهایی نمی تواند وارد این حیطه شود. ۲- آنچه ارائه شده است حاصل تلاش یک گروه و نه فردی خاص می باشد. البته در آینده نام افرادی که در کل این پروژه ها همکاری کرده اند در قسمت “دربارۀ ما” اشاره خواهد شد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *